• 15 sierpnia 2022

90-Second Spotlight: Produkty promocyjne

Potrzebujesz opinii eksperta? Jesteś we właściwym miejscu!

Zobacz nasz czat z Karen Ward, jedną z utalentowanych osób z zespołu sprzedaży Ironmark i profesjonalistką w dziedzinie promocji. Mówi ona o tym, jak wybrać najlepsze promocje, dlaczego korzystanie z usług eksperta ds. promocji jest dobrym pomysłem i wiele więcej ... w zaledwie 90 sekund! Obejrzyj cały film tutaj:

Dlaczego warto skorzystać z usług specjalisty ds. promocji zamiast kupować je w Internecie?

Korzystanie z usług profesjonalisty w dziedzinie produktów promocyjnych daje Ci szansę na nawiązanie relacji z kimś, kto może zaproponować produkty. Każdy, kto jest obecny w branży, uczestniczy w targach branżowych i może znaleźć przedmiot, który jest idealny dla Twojej marki i Twojej klienteli, a wtedy będzie mógł zadzwonić do Ciebie i powiedzieć: "Hej, mam dla Ciebie świetny pomysł!".

Ktoś z Internetu nigdy nie zrobi tego za Ciebie. Nie będzie miał na uwadze Twojej marki, kiedy będzie używał danego przedmiotu, a na stronach internetowych z produktami promocyjnymi jest wiele ukrytych opłat, o których nie masz pojęcia.

Powiązane - The Power of Promo: Namacalny marketing w wirtualnym świecie

Jakiej rady mógłbyś udzielić komuś, kto jest na rynku produktów promocyjnych?

Myślę, że pierwszą rzeczą, o której należy pomyśleć, gdy chce się kupić produkt promocyjny, jest to, kto jest jego odbiorcą. Jaki jest jego cel końcowy? Czy jest to zwykły upominek, czy odbiorca jest milenialsem? W takim przypadku zdecydowanie lepiej wybrać produkt technologiczny. Zawsze pamiętaj o odbiorcy i o tym, co wydarzenie ma na celu.

Co sprawia, że produkty promocyjne są skutecznym narzędziem marketingowym?

Produkty promocyjne są skutecznym narzędziem marketingowym, ponieważ mają długą żywotność - wywierają wielokrotne wrażenie. A jeśli wybierzesz odpowiedni produkt, pozostanie on na długo w pamięci.

CHCESZ SPOTKAĆ SIĘ Z Karen?

Rozumiemy to.

Karen jest ekspertem, gdy potrzebujesz wysokiej jakości produktów promocyjnych o trwałej wartości. Skontaktuj się z Karen już dziś, aby podnieść poziom swojej gry promocyjnej na następnych targach, imprezie sponsorowanej lub akcji charytatywnej!

Share :

Może Cię zainteresować