• 17 października 2021

Trifecta... To jest Perfecta.

Odkąd ogłosiliśmy nasz nowy papier, 24pt. Trifecta Green - Triple-Layered Ultimate, mogliśmy zaobserwować różne rodzaje projektów drukowanych na zakładkach do książek, pocztówkach i oczywiście wizytówkach Trifecta. Począwszy od naprawdę kreatywnych wizytówek osobistych i firmowych, po wizytówki sezonowe, mieliśmy do czynienia z szeroką gamą wzorów. Wielu z Was podzieliło się swoim entuzjazmem dla tego nowego, grubego materiału, dlatego wiemy, że jest to strzał w dziesiątkę dla naszych klientów.

Oczywiście, biorąc pod uwagę zieloną warstwę środkową, zauważyliśmy również, że wiele projektów zawiera zielone loga i wzory (jak na przykład pięknie zaprojektowane karty Kristen King, powyżej). To po prostu sprawia, że doskonale pasują do siebie i są imponującym narzędziem promocyjnym, które z pewnością rozpocznie rozmowę i być może zainicjuje kwitnącą relację lub sieć kontaktów. Ale nie martw się, jeśli Twoja firma nie jest zbyt zielona, a już poprosiłeś o inny kolor środka, dodajemy go do naszej listy sugestii, które mamy nadzieję będziemy mogli uwzględnić w przyszłości.

Czasami łapiemy się na tym, że myślimy, że musimy wpasować się w jakieś status quo, aby być traktowani poważnie, szczególnie w środowiskach korporacyjnych. Że w korporacji nie ma zbyt wiele miejsca na nietypowy lub "standardowy" wygląd. Ale to nie może być dalsze od prawdy. Trifecta jest naprawdę świetnym wyborem dla każdej firmy, i śmiemy twierdzić, że jest to naprawdę trochę niestandardowa karta.

Pomaga ona wyróżnić Cię na tle innych, podobnych wizytówek, a jeśli chodzi o pierwsze wrażenie (które czasami jest wszystkim, co otrzymasz), naprawdę potrzebujesz całej uwagi, jaką możesz zdobyć. Wierzymy, że jakość i szczegóły Twojej wizytówki mogą wiele mówić o Tobie i rodzaju Twojej pracy, więc pomyśl o tym: nawet jeśli nie chcesz mówić za siebie, Twoja wizytówka to zrobi.

Share :

Może Cię zainteresować

Czas na święta

Nadeszły święta - czas, aby się odświętnie ubrać, czas, aby stać się nieco bardziej radosnym. Sezon ten jest...

Stale ewoluujący styl

Lindsey Balbierz to kolejna niezależna ilustratorka z naturalnym talentem i stylem, który bez wysiłku prześwituje...

Pocztówki - jak z nich korzystać?

Pocztówki są niezastąpionym narzędziem marketingowym, które można zastosować w każdym rodzaju biznesu lub...