• 25 maja 2022

Jak złożyć zamówienie na GotPrint.com

W GotPrint, każdy klient ma dla nas znaczenie, dlatego nigdy nie pójdziemy na kompromis z wysokiej jakości, przyjazną obsługę i konkurencyjne ceny, które można się spodziewać. W ramach naszego ciągłego zaangażowania w spełnianie potrzeb naszych klientów, pracujemy nad tym, aby nasza strona internetowa była szybsza, bardziej responsywna i łatwiejsza w użyciu.

Znajdziesz tu wszystko, czego potrzebujesz, aby zamówić niestandardowe materiały marketingowe i oznakowanie, w tym szczegółowe informacje o naszych materiałach papierowych, instrukcje konfiguracji plików i przydatne wskazówki, które poprowadzą Cię krok po kroku przez proces składania zamówienia. Przygotowaliśmy również przegląd procesu składania zamówień, aby pomóc nowym i powracającym klientom poruszać się po naszej zaktualizowanej stronie internetowej oraz składać zamówienia dokładnie i sprawnie.

Załóż konto

Jeśli nie masz jeszcze konta GotPrint, zalecamy zarejestrowanie się i zalogowanie przed rozpoczęciem zamówienia. Sprawi to, że proces składania zamówienia będzie bardziej płynny, ponieważ nie będziesz musiał zatrzymywać się, aby utworzyć konto lub znaleźć hasło w trakcie składania zamówienia. Dodatkowo, w przypadku niektórych produktów, takich jak fotoksiążki, musisz być zalogowany przed rozpoczęciem projektowania, aby móc zapisywać na swoim koncie projekty będące w trakcie realizacji.

Wybierz swoją metodę projektowania

Oferujemy 3 wygodne sposoby zamawiania produktów do druku, których potrzebujesz. Możesz przesłać swój własny plik gotowy do druku, stworzyć projekt za pomocą naszego narzędzia Online Designer lub współpracować z naszymi utalentowanymi projektantami nad całkowicie niestandardowym projektem.

Opcja 1: Załaduj własny projekt

Pokochasz to, jak łatwo jest wydrukować swój własny projekt z GotPrint! Pierwszym krokiem jest określenie idealnego rozmiaru i formatu dla zamawianej pozycji. Na przykład, jeśli zamawiasz broszury, możesz zobaczyć wszystkie dostępne opcje na naszym formularzu zamówienia broszury. Większość produktów występuje w wielu rozmiarach i kształtach, choć niektóre z nich (np. karty rabatowe) mają tylko jeden standardowy rozmiar.

Pobierz szablony: Kiedy już wiesz, jaki rozmiar i format chcesz zamówić, następnym krokiem jest przygotowanie pliku gotowego do druku. Posiadamy szablony do pobrania dla większości naszych produktów - można je pobrać z formularza zamówienia (wystarczy poszukać zakładki "Szablony") lub z naszej strony z szablonami.

Każdy z naszych szablonów jest wyraźnie oznaczony liniami bezpieczeństwa, przycięcia i spadu, aby pomóc Ci określić najlepsze rozmieszczenie tekstu, obrazów i innych elementów projektu. Aby uniknąć błędów w druku, należy dwukrotnie sprawdzić ostateczny plik z naszą listą kontrolną i upewnić się, że warstwa szablonu została usunięta przed zapisaniem ostatecznego projektu.

Atrybuty produktu: Zanim załadujesz swój plik, dokonaj wyboru w formularzu zamówienia produktu. W przypadku większości naszych produktów marketingowych, należy wskazać rozmiar/kształt, orientację oraz preferencje dotyczące druku jedno- lub dwustronnego.

Ponieważ każda firma jest wyjątkowa, oferujemy szeroki wybór papierów i materiałów, abyś mógł znaleźć to, co najlepiej pasuje do Twojej marki. Niektóre z naszych najpopularniejszych materiałów to:

    14 pt. Błyszcząca okładka - Ten materiał na karty ma dodatkową warstwę powłoki UV o wysokim połysku dla pięknego połysku, wspaniałych kolorów i dodatkowej ochrony. 14 pkt. Okładka niepowlekana - kartki te mają powierzchnię do pisania i lekko fakturowany, naturalny papier w dotyku.16 pt. Premium Matte Cover - matowy (nie błyszczący) karton z warstwą Matte Finish dla gładkiej, jedwabistej powierzchni.24 pt. Trifecta Green with Velvet Finish - Ten ultra gruby, trójwarstwowy karton posiada grubą, zieloną warstwę środkową i miękkie, aksamitne wykończenie.35 pt. Trifecta Pearl with Kanvas Finish - Ten ultra gruby, trójwarstwowy karton posiada grubą, perłową warstwę środkową i wykończenie o fakturze płótna.38 pt. Trifecta Black with Velvet Finish - Ten ultra gruby, trójwarstwowy karton posiada grubą, czarną warstwę środkową i miękkie, aksamitne wykończenie.38 pt. Trifecta Red with Velvet Finish - Ten ultra gruby, trójwarstwowy karton posiada grubą, czerwoną warstwę środkową i miękkie, aksamitne wykończenie.38 pt. Trifecta Blue with Velvet Finish - Ten ultra gruby, trójwarstwowy papier kartonowy ma grubą, niebieską warstwę środkową i miękkie, aksamitne wykończenie.100 lb. Recycled Matte Cover - Przyjazny dla środowiska papier o gramaturze 100 lb. z certyfikatem FSC o jedwabistym, matowym wykończeniu.70 lb. Opaque Smooth White - Ten jasny, biały, niepowlekany papier jest popularny do produkcji papieru firmowego, kopert i notatników. Kompatybilny z drukarkami laserowymi i atramentowymi.

Więcej informacji o naszych materiałach można znaleźć tutaj, a także w zakładce "materiały papierowe" lub "materiały" w każdym formularzu zamówienia. Jeśli chcesz zobaczyć i poczuć nasz papier i jakość druku osobiście, zamów bezpłatny zestaw próbek, a my wyślemy Ci próbki naszych najlepiej sprzedających się produktów i materiałów papierniczych.

Załaduj swój plik: Dla niektórych produktów, takich jak dwustronne wizytówki, będziesz musiał załadować oddzielne pliki z przodu i z tyłu, podczas gdy dla innych produktów, takich jak wielostronicowe katalogi, będziesz musiał załadować jeden plik. Jeśli dany produkt posiada specjalne instrukcje dotyczące przesyłania plików, znajdziesz te informacje na szablonie lub w formularzu zamówienia.

Czas produkcji: Po wybraniu atrybutów produktu pole Czas produkcji zostanie zaktualizowane, aby odzwierciedlić czas potrzebny na wydrukowanie zamówienia. Pierwszy dzień produkcji zależy od tego, kiedy zamówienie zostanie zatwierdzone, a płatność przetworzona. Jeśli zamówienie zostanie zatwierdzone przed godziną 9 rano czasu pacyficznego / 12 wieczorem czasu wschodniego od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem świąt), produkcja rozpocznie się tego samego dnia. Jeśli zamówienie zostanie zatwierdzone po tym terminie, czas produkcji rozpocznie się następnego dnia roboczego. Wszelkie problemy z rozliczeniami, problemy z plikami i korekty mogą opóźnić zamówienie.

Jeśli potrzebujesz zamówienia szybciej, za dodatkową opłatą może być dostępny druk pośpieszny.

Należy pamiętać, że czas produkcji odnosi się do czasu potrzebnego na wydrukowanie zamówienia. Czas dostawy będzie zależał od metody wysyłki wybranej przy kasie. Aby uzyskać więcej informacji na temat czasu produkcji i realizacji, odwiedź naszą stronę internetową.

Typ procesu: W przypadku większości produktów można wybrać pomiędzy zamówieniem "Przetwarzanym błyskawicznie" a "Przetwarzanym ręcznie". Natychmiastowe przetwarzanie pozwala na zatwierdzenie dowodu online i jest najszybszym sposobem na wysłanie projektu do druku. Po przesłaniu pliku(ów), projekt zostanie wyświetlony na ekranie wraz z wytycznymi dotyczącymi bezpieczeństwa, przycięcia i spadów. Skorzystaj z tej okazji, aby dokładnie przejrzeć projekt i sprawdzić, czy nie ma w nim literówek lub błędów - pamiętaj, że drukujemy pliki dokładnie w takiej postaci, w jakiej je otrzymaliśmy.

Jeśli nie jesteś pewien, że skonfigurowałeś swój plik poprawnie, możesz wybrać opcję "Ręcznego przetwarzania" za niewielką opłatą. Pracownik GotPrint sprawdzi Twój plik, aby upewnić się, że spełnia on nasze specyfikacje drukowania. Jeśli plik jest gotowy do druku, utworzymy próbny plik PDF i wyślemy Ci link w ciągu jednego dnia roboczego do zatwierdzenia. Jeśli stwierdzimy jakiekolwiek problemy, które mogą spowodować błędy w druku, powiadomimy Cię o tym, abyś mógł wprowadzić niezbędne zmiany i ponownie załadować plik. Prosimy pamiętać, że nasi pracownicy nie sprawdzają literówek ani innych błędów w tekście.

Dla produktów wielostronicowych, takich jak katalogi i kalendarze, Natychmiastowe Przetwarzanie może nie być dostępne dla klientów przesyłających własne pliki. Można raczej wybrać pomiędzy przetwarzaniem ręcznym (bezpłatnym), aby uzyskać cyfrowy wydruk próbny do zatwierdzenia lub wydruk próbny w wysokiej rozdzielczości (opłata jest różna). Odbitka próbna nie jest próbką produktu końcowego, lecz służy jedynie jako próbka kolorów. Plik zostanie wydrukowany na papierze do druku plakatów, zrolowany i wysłany na podany adres rozliczeniowy.

Szacunkowa wysyłka: Aby dowiedzieć się więcej o metodach wysyłki dostępnych dla danego produktu, rozwiń pole "Szacunkowa wysyłka" na formularzu zamówienia i wprowadź swój kod pocztowy. Pozwoli to uzyskać ogólne wyobrażenie o kosztach wysyłki tego produktu; rzeczywisty koszt będzie zależał od adresu dostawy podanego podczas składania zamówienia, a także od łącznej liczby elementów w tym samym zamówieniu. W przypadku zamówień obejmujących wiele elementów, sposób wysyłki musi być taki sam dla wszystkich elementów w ramach tego zamówienia, więc aby dostosować sposób wysyłki do produktu, złóż osobne zamówienia.

Opcja 2: Użyj naszego kreatora online

Stworzyliśmy nasze narzędzie Online Designer, aby ułatwić zarówno osobom nie będącym projektantami, jak i doświadczonym projektantom, stworzenie pliku gotowego do druku bez specjalistycznego oprogramowania. Kreator online może być uruchomiony bezpośrednio z naszych formularzy zamówień produktów. Najpierw wybierz żądane atrybuty (rozmiar, papier, rodzaj druku itp.), a następnie kliknij przycisk Online Designer. Po otwarciu programu pojawi się okienko z pytaniem, czy chcesz uzyskać wskazówki dotyczące jego obsługi. Ten szybki samouczek składa się z serii wyskakujących okienek, które wskazują na różne funkcje Online Designer. Możesz również kliknąć na przycisk Pomoc w lewym dolnym rogu, aby uzyskać dodatkowe informacje.

Właściciele firm mogą zaprojektować i zamówić piękne materiały do druku w ciągu kilku minut, wykorzystując ogólne i specyficzne dla danej branży szablony w Online Designer. Wystarczy dwukrotnie kliknąć szablon, który chcesz użyć, a następnie zastąpić tekst zastępczy własnym. Możesz nawet przesłać swoje własne logo i zdjęcia, aby jeszcze bardziej spersonalizować każdy szablon.

Opcja 3: Usługi projektowania na zamówienie

Rozumiemy, że niektórzy klienci potrzebują jedynych w swoim rodzaju produktów do druku, które wymagają zaawansowanych umiejętności projektowania. Nasz zespół projektantów-ekspertów może pracować z Tobą, aby stworzyć wszystko, od niestandardowych wizytówek po markowe oznakowanie zewnętrzne. Ciesz się wszystkimi zaletami zatrudniania profesjonalnego projektanta za ułamek kosztów!

Mamy trzy przystępne pakiety, aby pomieścić wszystko, od prostych projektów, które wymagają mniejszej liczby poprawek do bardziej złożonych projektów, które mogą wymagać więcej poprawek. Nasi projektanci będą z Tobą współpracować, aby wymyślić projekt, który Ci się spodoba, a następnie wyślą zatwierdzony projekt prosto do druku.

Aby zamówić usługi projektowe, wybierz żądane atrybuty w formularzu zamówienia produktu, wybierz opcję "Pozwól nam zaprojektować dla Ciebie" w polu "Typ procesu" i kliknij przycisk "Usługi projektowe". Zostaniesz przeniesiony na nową stronę, gdzie możesz wybrać pakiet projektowy, wprowadzić instrukcje dotyczące projektu i informacje biznesowe oraz przesłać pliki do wykorzystania w projekcie (logo, grafika, zdjęcia). Dodaj produkt do koszyka, złóż zamówienie, a projektant prześle Ci wstępny projekt w ciągu 2 do 4 dni roboczych. (Proszę pamiętać, że wszelkie brakujące informacje mogą opóźnić projekt). Kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji na temat naszych niestandardowych usług projektowych i kwalifikujących się produktów.

Złóż zamówienie

Nasz prosty proces składania zamówienia został zaprojektowany tak, aby jak najszybciej trafiło ono w Twoje ręce. Możesz dokonać zamówienia jako posiadacz konta (zalecane) lub jako gość. Tworząc konto, będziesz mógł zachować produkty w koszyku, jeśli nie jesteś gotowy do złożenia zamówienia, i będziesz mógł ponownie zamówić wcześniej zakupione towary, jeśli zajdzie taka potrzeba.

Jeśli składasz swoje pierwsze zamówienie, zostaniesz poproszony o podanie adresu dostawy w celu zapoznania się z dostępnymi metodami wysyłki. (Po wprowadzeniu adresu można go zachować do przyszłych zamówień). Jak już wcześniej wspomnieliśmy, wszystkie produkty w ramach jednego zamówienia muszą zostać wysłane tą samą metodą wysyłki na ten sam adres. Jeśli chcesz przyspieszyć wysyłkę określonych przedmiotów lub chcesz wysłać różne produkty pod różne adresy, złóż osobne zamówienia. Oferujemy również wysyłkę w ciemno, co oznacza, że zapakujemy Twoje zamówienie w niemarkowe pudełko, opatrzymy je etykietą z Twoim adresem zwrotnym i wyślemy bezpośrednio do odbiorcy. Ostatnim krokiem jest wprowadzenie informacji rozliczeniowych i płatniczych do naszej bezpiecznej kasy, zaakceptowanie naszych warunków i zasad oraz złożenie zamówienia!

Przetwarzamy i drukujemy Twoje zamówienie

Rozpoczniemy przetwarzanie zamówienia natychmiast po jego złożeniu. Jeśli wybierzesz opcję "Natychmiastowe przetwarzanie" podczas procesu zamówienia (niezależnie od tego, czy przesyłasz własny plik, czy korzystasz z naszego kreatora online), Twoja karta kredytowa zostanie obciążona po złożeniu zamówienia, a zamówienie zostanie wysłane do druku. Jeśli wybierzesz opcję "Przetwarzane ręcznie", Twoja karta kredytowa zostanie obciążona po utworzeniu i zatwierdzeniu wydruku próbnego.

Twoje pierwsze zamówienie jest objęte 100% gwarancją satysfakcji, więc możesz być pewny, że wypróbujesz nasze usługi. Jeśli nie jesteś jeszcze gotowy do złożenia indywidualnego zamówienia, możesz poprosić o darmowy zestaw próbek. Każdy zestaw zawiera wybór naszych najbardziej popularnych produktów papierniczych drukowanych na różnych materiałach. Dodatkowo, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszych produktów lub usług, nasz niesamowity zespół obsługi klienta jest gotowy do pomocy!

Sprawdź swoje zamówienie poprzez panel 'Moje konto'.

Czekasz na realizację swojego zamówienia? Możesz sprawdzić jego status, logując się na swoje konto w dowolnym momencie! Chociaż jest to obecnie tryb beta, możesz teraz przetestować nową i ulepszoną wersję naszego pulpitu 'Moje konto'. Wraz z nową aktualizacją, udostępniliśmy użytkownikom ulepszony wygląd i sposób działania, aby zapewnić lepsze wrażenia.

Zaktualizowany układ zawiera większy tekst, mniej bałaganu i uproszczoną nawigację, aby ułatwić przeglądanie konta. Co najlepsze, dzięki responsywnemu widokowi, możesz teraz uzyskać dostęp do swojego konta na każdym urządzeniu - niezależnie od tego, czy jesteś w biurze, czy w podróży.

Nowy pulpit ma zostać oficjalnie uruchomiony na początku października, ale ponieważ możesz go przetestować już teraz, chcielibyśmy poznać Twoje opinie! Pomóż nam udoskonalić go, przesyłając nam swoje opinie.

Mamy nadzieję, że był to pomocny opis procesu zamawiania. Jeśli nadal masz pytania, jak zawsze nasz zespół obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji, aby pomóc Ci w każdy możliwy sposób.

Szczęśliwego zamawiania!

Dostępność na GotPrint.com

GotPrint jest zobowiązana do pomocy osobom niepełnosprawnym w dostępie do naszych usług. Staramy się zapewnić doskonałe doświadczenie online dla wszystkich naszych gości - w tym tych z wzroku, słuchu i innych niepełnosprawności. Chcemy, aby każdy, kto odwiedza naszą stronę internetową, czuł się mile widziany i aby doświadczenie to było satysfakcjonujące, niezależnie od zdolności lub okoliczności.

Share :

Może Cię zainteresować