• 25 maja 2022

Przewidywania dotyczące zakupów świątecznych 2020: Black Friday, Cyber Monday i więcej

W dzisiejszych czasach wydaje się, że jedynym momentem, kiedy stoimy w kolejkach przez długi czas, jest oczekiwanie na wejście do sklepu spożywczego. Pomimo tej nowej normy, wydaje się, że to taka obca koncepcja, aby nawet myśleć o staniu w kolejce przez wiele godzin, czasami dni, aby uzyskać niektóre z "najlepszych ofert roku". W erze COVID-19, zwłaszcza w obliczu gwałtownie rosnącej liczby zachorowań, zastanawiamy się, jak będą wyglądały tegoroczne trendy w świątecznych zakupach. Najprostsza i najbardziej logiczna odpowiedź brzmi: więcej zakupów w Internecie, mniej w sklepach. Chcielibyśmy jednak zagłębić się w ten temat i zobaczyć, jak różnie będzie wyglądał ten rok.

Czarny Piątek:

Wydawało się, że każdego roku, dla sprzedaży w Czarny Piątek, otwarcia sklepów korporacyjnych zbliżały się coraz bardziej do czasu wakacji z rodziną. Patrząc wstecz, to poszedł z otwarcia ~ 8 rano piątek, w następnym roku jest ~ 5 rano, w następnym roku jest ~ 2 rano, w następnym roku jest ~ północy, a wreszcie do ostatniego roku, kiedy sklepy otwarte tuż po kolacji Dziękczynienia między 5 pm - 8 pm w czwartek wieczorem. Z tej osi czasu, to jest jasne, że obsesja z Black Friday stał się niemal rutynową częścią bycia Amerykaninem. Równie dobrze mogłoby to być święto narodowe w tym momencie!

Z powodu pandemii, otwarcia sklepów będą w tym roku wyglądały zauważalnie inaczej. Po wykonaniu naszych badań, widzieliśmy, że wiele sklepów korporacyjnych, takich jak Walmart, BestBuy i Target, które były znane z otwarcia w dniu Święta Dziękczynienia, aby rozpocząć ich sprzedaży Czarny Piątek wcześnie, są w rzeczywistości zamknięte w dniu Dziękczynienia w tym roku. Najwcześniejsze otwarcie natknęliśmy się na ten rok jest 5 rano w piątek, 27 listopada.

Chociaż może nie być widząc wiele oburzonych linii detalicznych zakupów w tym roku, ważne jest, aby pamiętać, że konkurencyjne oferty będą nadal dostępne. Czarny Piątek rozpoczął się znacznie wcześniej w tym roku, a online, z wielu firm robi albo "Pre-Black Friday" sprzedaży online, a nawet po prostu zaczynając ich promocji Czarny Piątek wcześnie. Jest to dobry wskaźnik, że większość ludzi będzie bardziej komfortowe zakup przedmiotów sprzedaży online i że więcej sprzedawców rozumie, że popyt na promocje online i sprzedaży jest na najwyższym poziomie.

Cyber Monday:

Termin "Cyber Monday" wydaje się być całkowicie nieistotny od tego roku, jeśli jeszcze nie. Cyber Monday został stworzony jako alternatywa dla Black Friday, aby przeciwdziałać kolejkom i chaosowi, który towarzyszył tym transakcjom. Ci, którzy chcą uniknąć potencjalnego pojedynku z nieznajomym o ostatni upragniony telewizor lub najnowsze PlayStation, doceniają ideę możliwości kupowania tych samych produktów online (oczywiście zanim zostaną wyprzedane). Na przestrzeni lat Cyber Monday przekształcił się z jednego dnia w wiele dni. Jako internetowy sklep drukarski, GotPrint osobiście preferuje sprzedaż tygodniową, aby klienci mieli więcej czasu na zakupy i oszczędzanie. Można się spodziewać, aby zobaczyć sprzedaży online z różnych firm przedłużony co najmniej tydzień po Święcie Dziękczynienia, jeśli nie dłużej.

Zakupy świąteczne:

Z naszych obserwacji i rozmów wynika, że ludzie już rozpoczęli, a w niektórych przypadkach nawet zakończyli wszystkie swoje zakupy świąteczne, zarówno w sklepach, jak i w Internecie. W tym roku, zamiast odkładać to na później, większość ludzi zdaje sobie sprawę, że jest bardzo możliwe, że sklepy mogą nie być otwarte na zakupy w ostatniej chwili, ponieważ druga fala COVID uderzyła w USA jeszcze mocniej niż poprzednio. W przeszłości, niektórzy z nas tutaj w GotPrint osobiście odroczone zakupy świąteczne aż do Wigilii!

Z rabatów, sprzedaży i promocji ogromnie przejmuje branży detalicznej online, bardziej logiczne i praktyczne wybór jest, aby wszystkie zakupy zrobić z wyprzedzeniem. Niepotrzebny stres, który wiąże się z zakupami świątecznymi jest ostatnią rzeczą, jakiej potrzebujemy w tym roku.

Nasuwa się więc pytanie, jak będzie wyglądał rok 2021?

Czy ludzie na dobre przestawią swoje metody działania na transakcje online? Nie wiadomo, jak trendy będą wyglądały w przyszłym roku, ale ponieważ stało się to nową normą, przewidujemy, że w przyszłym roku ludzie będą przynajmniej lepiej przygotowani do robienia zakupów z wyprzedzeniem i będą czuli się komfortowo, robiąc je online, a nie w sklepie.

Chętnie poznamy Twoje zdanie! W jaki sposób będziesz uczestniczyć w świątecznych wyprzedażach w tym roku? Daj nam znać w komentarzach.

Bądźcie bezpieczni i cieszcie się z zakupów!

Share :

Może Cię zainteresować