• 17 października 2021

Nasze Top 5 pomysłów na wiosnę

Nadeszła wiosna, najlepszy czas, aby zacząć coś nowego, wymyślić inną strategię lub zmienić wizerunek swojej firmy. Ale jak to zrobić? Wymyślenie zupełnie nowego zestawu pomysłów nie zawsze jest łatwe, dlatego przygotowaliśmy naszą własną listę, która pomoże Ci zacząć. Więc dalej: chwyć filiżankę Joe i przeczytaj naszą listę - być może pomoże Ci to szturchnąć we właściwym kierunku.

1. Wprowadzaj nowe produkty lub nowe usługi Istnieje wiele powodów, dla których warto wprowadzać nowe produkty, usługi lub narzędzia dla swoich klientów. Po pierwsze - nowe produkty i usługi oznaczają większe przychody, a być może także nowy rynek, na który jeszcze nie trafiłeś. Po drugie, jest to dobry sposób, aby pokazać swoim obecnym klientom, że stale się doskonalimy, rozwijamy i wprowadzamy nowe narzędzia, które mogą im lepiej odpowiadać. Ale nawet jeśli nie możesz pójść na całość, z pewnością możesz ulepszyć obecny produkt lub funkcję, którą oferujesz. Nawet małe, ale zauważalne ulepszenia mogą zrobić dużą różnicę.

2. Wypróbuj nową strategię marketingową Jeśli do tej pory trzymałeś się tradycyjnych działań marketingowych (lub wyłącznie cyfrowych), być może nadszedł czas, aby zacząć się rozwijać i spróbować czegoś nowego. Nawet jeśli uważasz, że Twoja obecna strategia działa dla Ciebie, przetestuj nowe wody i zobacz, czy możesz zdobyć więcej leadów, aby rozwinąć swój biznes. Zacznij od niewielkiego budżetu, aby to przetestować, ale upewnij się, że masz jasną strategię. Na przykład, jeśli do tej pory nie reklamowałeś swojej firmy w mediach społecznościowych, stwórz stronę na Facebooku i ogłoś to na swojej stronie internetowej oraz w firmowych e-mailach. Jeśli nigdy nie próbowałeś marketingu bezpośredniego i polegałeś wyłącznie na reklamach internetowych i e-mail marketingu, dlaczego nie wymyślić ciekawej promocji, którą można wysłać do klientów? Upewnij się tylko, że masz niezawodny sposób śledzenia nowej strategii marketingowej, tak abyś mógł ocenić swój sukces.

3. Śledź swój sukces Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, teraz jest dobry moment, aby ocenić swoją wydajność i sprzedaż w porównaniu z ubiegłym rokiem. Niezależnie od tego, czy mierzysz swój ogólny zysk, czy rosnącą bazę fanów, czy wzrost liczby śledzących na mediach społecznościowych, pamiętaj, aby porównać to z poprzednimi latami, aby dać Ci perspektywę. Choć zawsze warto zagłębić się w szczegóły, jeśli masz mało czasu i zasobów, powinieneś przynajmniej uzyskać ogólny obraz tego, jak daleko zaszedłeś w ciągu ostatniego roku. To pomoże Ci później.

4. Uprość to, co możesz. Mówię poważnie! Jeśli myślisz, że wszystko jest na dobrej drodze z brandingiem i biznesem, dlaczego nie spróbować i nie uprościć swojego życia (lub procedury biznesowej) trochę bardziej? Czy są zadania, które wykonujesz (lub wykonują Twoi pracownicy), które można wyciąć, przyspieszyć lub w inny sposób zlikwidować? W duchu świeżego wiosennego sprzątania, nie należy po prostu pozbyć się przedmiotów, które są niepotrzebne, ale zadania też, ponieważ zajmują one dużo naszego czasu, który w przeciwnym razie może być spędzony na bardziej produktywnych rzeczy.

5. Pinpoint jedną rzecz, którą trzeba zmienić i zacząć Jestem pewien, że wszyscy mamy szereg rzeczy, które chcielibyśmy zobaczyć zmienione. W rzeczywistości, my wszyscy prawdopodobnie mają listę postanowień noworocznych, że nawet nie dostał się do jeszcze. W końcu dotarcie do wszystkich z nich jest nie tylko przytłaczające, ale i czasochłonne. I często to uczucie bycia przytłoczonym sprawia, że pomijasz proces robienia czegokolwiek w ogóle, całkowicie.

Zamiast tego zawęź tę listę i zrób tylko jeden krok: pomyśl o jednym problemie, który pojawiał się wielokrotnie w ciągu ostatniego roku - i skup się na jego jasnym rozwiązaniu. Jeśli jesteś przytłoczony i chcesz zachować prostotę, aby mieć pewność, że wszystko zostanie zrobione, po prostu podziel to na kilka prostych kroków - nie myśl o całej strategii naraz. Gdy zaczniesz ją realizować, przyjdą Ci do głowy dodatkowe kroki. A wtedy piłka będzie się już toczyć!

Share :

Może Cię zainteresować

Czas na święta

Nadeszły święta - czas, aby się odświętnie ubrać, czas, aby stać się nieco bardziej radosnym. Sezon ten jest...

Stale ewoluujący styl

Lindsey Balbierz to kolejna niezależna ilustratorka z naturalnym talentem i stylem, który bez wysiłku prześwituje...

Pocztówki - jak z nich korzystać?

Pocztówki są niezastąpionym narzędziem marketingowym, które można zastosować w każdym rodzaju biznesu lub...