Dlaczego kierowcy Ubera i Lyfta potrzebują wizytówek?
Nie ma prostej odpowiedzi na pytanie, ile tak naprawdę zarabiają kierowcy Ubera i Lyfta na godzinę, zwłaszcza jeśli weźmie się pod uwagę koszty paliwa, ubezpieczenia i zużycia samochodu. Kwota pieniędzy, jaką zarabia kierowca rideshare jest różna, ale wszyscy kierowcy mogą się zgodzić, że chcieliby zarabiać więcej!
Oto kilka prostych wskazówek, jak możesz wykorzystać wizytówki jako potężne, nie wymagające dużych nakładów narzędzie marketingowe, aby zwiększyć swoje możliwości zarobkowe i zadowolenie klientów.
Zwiększ swoje dochody dzięki bonusom za rejestrację i poleceniom
Jako kierowca Ubera wiesz z pierwszej ręki, jak hojne mogą być bonusy przy zapisie. Nic dziwnego, że wokół pozyskiwania jak największej liczby nowych kierowców rozwinął się mały przemysł, w którym niektórzy kierowcy zarabiają dziesiątki tysięcy dolarów rocznie na samych poleceniach [1]. Rozdając wizytówki do pasażerów, którzy pytają o jazdy dla Uber może prowadzić do możliwości polecając w dół drogi.
Oczywiście, nie każdy będzie zainteresowany jazdą rideshare, ale nadal istnieje wiele innych sposobów, aby zbierać korzyści i dochody z poleceń. Jeśli jest inna aplikacja lub usługa, z której często korzystasz, możesz odnieść większe korzyści z drukowania tych niestandardowych kodów polecających na odwrocie swojej wizytówki.
Promuj swój produkt
Gavin Escolar, kierowca Ubera z San Francisco, wykorzystał swoje przejazdy do promowania swojej firmy jubilerskiej i zarobił 252 000 dolarów w ciągu jednego roku [2]. Podobnie jak Gavin, większość kierowców stara się uzupełnić swoje dochody, jednocześnie realizując swoje prawdziwe pasje.
Jazda dla Ubera daje możliwość zaangażowania się w kontakt z uważną publicznością przez dłuższy okres czasu. Jednak po zakończeniu jazdy pasażerowie łatwo mogą zapomnieć nazwę firmy i inne ważne szczegóły. Zainwestuj w niestandardowe wizytówki, które odzwierciedlają Twój produkt i markę, a znacznie zwiększysz szanse na to, że pasażer zamieni się w klienta!
...lub Twoja usługa
Bez względu na to, w jakiej branży działasz, mamy dla Ciebie idealną wizytówkę. Nasze nowe narzędzie do projektowania ułatwi Ci wybór spośród szerokiej gamy zawodów, od nieruchomości po usługi finansowe, i stworzy idealną wizytówkę dla Twojej firmy. Nie zapomnij umieścić na wizytówce swoich profili w mediach społecznościowych, aby potencjalni nowi klienci mogli szybko sprawdzić Twoją pracę.
Właściwe karty mogą prowadzić do dobrych recenzji i zwiększonych napiwków!
Kierowcy Uber są trzymani w wysokich standardach, i do tej pory kierowcy wiedzą, aby utrzymywać swoje samochody w czystości i zaopatrzone w butelki z wodą. Mimo, że pasażerowie mogą docenić te szczegóły, wielu kierowców nie zawraca sobie głowy oceną, recenzją czy napiwkiem po zakończonej jeździe.
Przyjazna wiadomość na odwrocie Twojej karty w stylu "Pozytywna recenzja jest zawsze doceniana" może być właśnie taką motywacją, jakiej potrzebują. To zrozumiałe, że możesz nie chcieć prosić o napiwek bezpośrednio, ale jeśli pasażer poświęci czas na pozostawienie miłego komentarza, może być bardziej skłonny do dodania małego napiwku.
Pamiętaj o tym
Zawsze stosuj dobrą etykietę dotyczącą wizytówek! Jeśli pasażer poprosi Cię o wizytówkę, upewnij się, że Ty również o nią poprosisz. Świadczy to o szczerym zainteresowaniu i pomoże Ci się wyróżnić jeszcze długo po zakończeniu jazdy.
Wreszcie, nie trzeba mówić, że należy zawsze szanować pasażerów, którzy wolą nie rozmawiać i upewnić się, że postępujesz zgodnie z wytycznymi firmy. Jeśli jednak nadarzy się okazja, aby nawiązać cenny kontakt, chcesz być przygotowany. Wizytówki GotPrint są konkurencyjne cenowo (500 wizytówek kosztuje już od 8,50 USD) i są dostępne w różnych rodzajach wysokiej jakości papieru, kształtach i rozmiarach.