• 25 maja 2022

10 Skuteczne Nieruchomości Pocztówka Marketing Taktyka

Dostarczanie bezpośredniej poczty do grupy docelowej jest kluczowym posunięciem marketingowym dla Twojej firmy nieruchomości. W rzeczywistości, badanie pokazuje, że 56% klientów uważa, że marketing drukowany jest najbardziej wiarygodny mechanizm.1 ulotki pocztówki dla Twojej firmy nieruchomości są zszywki do ekspozycji i rozwoju zwiększonego stałego przepływu biznesu.

Są one niezwykle łatwe do wykonania, nie czasochłonne, i bardzo przystępne. Dając publiczności coś namacalnego, aby trzymać się będzie czynić cuda dla swojej klienteli, wraz z udowodnionych wyników.

Te 10 skutecznych taktyk marketingowych direct mail postcard dla nieruchomości ma na celu pomóc Ci zacząć na właściwej drodze do sukcesu kampanii. Przestrzeganie tych wskazówek pomoże zapewnić sukces marketingu bezpośredniego nie tylko przynieść więcej klientów, ale także utrzymać ich dedykowane do swoich usług.

1 - Wykorzystanie mocnych obrazów

Nie możemy podkreślić, jak ważne są zdjęcia dla Twoich ulotek pocztówkowych. Zdjęcia muszą być jasne, wciągająca, i w wysokiej jakości.

Im bardziej profesjonalne i przyciągające uwagę zdjęcia są, tym bardziej prawdopodobne, że ludzie będą trzymać na pocztówce dłużej.

Część docelowej publiczności może nie chcą kupić lub sprzedać swoje domy w tej chwili, jednak jeśli dostarczyć im pocztówkę, która zawiera piękne zdjęcie nieruchomości, które zostały sprzedane, będą bardziej skłonni do przypinania karty na lodówce lub przynajmniej trzymać go.

Zdjęcie może powiedzieć 1000 słów, więc być czujny o drukowaniu zdjęć nieruchomości, które są profesjonalne, istotne i atrakcyjne dla oka.

Jeśli chodzi o reklamy, ludzie na pewno "ocenić książkę po okładce". Więc użyj tego na swoją korzyść!

2 - Strong Messaging

Jeden potężny oświadczenie lub wezwanie do działania może być o wiele bardziej skuteczne niż długi opis lub długie bio.

Większość ludzi nie ma zbyt wiele czasu lub po prostu nie chce go poświęcać na czytanie czegoś wzniosłego. Jednak właściwa linijka może wystarczyć, aby rozpalić zainteresowanie w każdym.

    Niech będzie duży i odważny. Niech będzie asertywny i kuszący.

Chcesz, aby Twoja wiadomość stworzyła świadomość na poziomie top-of-mind. Wiadomość powinna być na tyle silna, aby Twoja nazwa będzie pierwszym, o którym myślą, gdy są w potrzebie usług nieruchomości.

Oczywiste jest, że jeśli reklama nie odnosi się do czegoś interesującego dla grupy docelowej, są one bardziej niż prawdopodobne, aby wyrzucić swoje pocztówki.

Dlatego niezwykle ważne jest, aby zaoferować im coś wartościowego. W.I.I.F.M to skrót od "What's In It For Me?"

    Nie próbuj sprzedawać niczego na swoich pocztówkach. To nie jest ścieżka sprzedaży. Użyj jej jako narzędzia do generowania szumu wokół swojej nazwy i usług. Odnieś się do konkretnej potrzeby. Pokaż powody, dla których Twoja usługa będzie wartościowa dla klienta. Udowodnij klientowi, dlaczego Twoje usługi sprawią, że jego życie stanie się lepsze.

Im silniejsza jest propozycja wartości Twojej pocztówki, tym trudniej będzie im się oprzeć, aby do Ciebie nie dotrzeć.

3 - Konsekwentne dostarczanie i częstotliwość

Jednorazowa runda doręczenia nie jest wystarczająco spójna, aby poczta bezpośrednia wywarła trwałe wrażenie. Chcesz dać szansę tym, którzy wyrzucili Twoją pocztówkę za pierwszym razem, aby zdecydowali się ją zatrzymać po raz drugi lub trzeci.

Być może nie chcieli kupić lub sprzedać domu za pierwszym razem, ale za kilka miesięcy wszystko może się zmienić! Konsekwencja jest kluczem.

Według marketerów z IWCO, przetestowana i sprawdzona teoria mówi, że poczta bezpośrednia wysyłana pod koniec tygodnia jest najbardziej efektywna w dostarczaniu, ponieważ ludzie są bardziej skłonni do przeglądania swojej poczty w czasie weekendu.

Postaraj się więc zaplanować dostawę pocztówek bliżej weekendu, aby wypchnąć swoją pocztę na szczyt. 2

Ta taktyka odgrywa również rolę w strategii świadomości top-of-mind, o której wspomnieliśmy wcześniej, ponieważ spójność wpływa na pamięć.

4 - Specjalizuj się w małych lokalizacjach geograficznych

Wytrwałe dążenie do małej lokalizacji geograficznej z pewnością pozostawi ślad. Społeczności mają tendencję do korzystania z usług tych, którym mogą zaufać i na których mogą polegać.

Pokazując tym społecznościom, że znasz ich lokalizację od podszewki, jak mogą się oprzeć, wybierając ciebie zamiast kogoś nieznanego?

Marketing niszowy jest sprawdzoną taktyką stosowaną przez profesjonalistów. Ukierunkowanie na małe obszary i grupy sprawia, że Twoje usługi są bardziej osobiste i łatwiejsze do zaangażowania z klientami.

Taktyka ta odgrywa również do top-of-mind świadomości, ponieważ będziesz pierwszą osobą, którą wezwą, gdy tylko jakiekolwiek prawdziwe potrzeby nieruchomości pop up, tak długo, jak pokazać im, że jesteś niezawodny.

5 - Jakość papieru

Jeśli chodzi o wybór rodzaju papieru dla swoich kart, masz możliwość wyboru błyszczące lub matowe. Oba będą korzystać swoje wysiłki reklamowe na różne sposoby.

Błyszczący opcja jest doskonałym wyborem, jeśli zawartość jest głównie zdjęcia. Połysk pomoże uczynić kolory w obrazach żywe i atrakcyjne.

Matowa opcja jest bardziej idealny przy użyciu stonowanych kolorach i jeśli zależy Ci bardziej na komunikacie niż zdjęcia.

Nie zapomnij również o grubości swojej pocztówki. Warto wydać kilka dodatkowych dolarów na druk pocztówek na wysokiej jakości papierze.

Większość ludzi będzie wybrać standardową grubość 100lb do masowej produkcji ulotek na tanie stawki. Wielu nie zdaje sobie sprawy, że to tylko kosztuje trochę więcej, aby wydrukować na 16pt, ciężki karton, który gwarantuje trwałość i dłuższą żywotność.

Pokaż ludziom, że włożyłeś wysiłek w swoje pocztówki, będą one naturalnie bardziej przyciąga do ulotki, która jest dobrze wykonana vs jeden, który jest tani i niezapomniany. Te drobne zmiany pomogą wyróżnić Twoje pocztówki w skrzynce pocztowej.

6 - Rozmiar papieru

Kiedy już zdecydujesz się na rodzaj papieru, ważne jest, aby wybrać rozmiar mądrze. Jeśli nie jesteś jeszcze zaznajomiony z EDDM (Every Door Direct Mail), powinieneś już być. Jest to:

    Efektywny sposób, w jaki USPS może dostarczyć Twój marketing direct mail do regionu sąsiedztwa bez potrzeby podawania indywidualnych nazwisk lub adresów. Wymagania: przesyłki muszą być płaskie i mieć nie więcej niż 15" długości, 12" wysokości lub .75" grubości, oraz nie mniej niż 11,5" długości, 6,125" wysokości lub .25" grubości. GotPrint oferuje pocztówki w rozmiarach zgodnych z przepisami USPS EDDM, aby ułatwić Ci proces projektowania pocztówek.

Zawsze pamiętaj, że standardowy rozmiar nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem. Chcesz być kreatywny ze swoimi pocztówkami, czyniąc je unikalnymi i interesującymi, tak abyś wyróżniał się na tle konkurencji.

7 - Sezonowość ma znaczenie

Zamień swoją pocztówkę w kartkę świąteczną. Życz swoim odbiorcom "Wesołych Świąt" lub "Szczęśliwego Halloween". Daj im znać, że jesteś wdzięczny za ich biznes w okresie Święta Dziękczynienia.

Dołącz kilka zdjęć z pięknych domów letnich, które zostały wymienione w pocztówkach na sezon letni i wspaniałe zaciszne domy getaway kabiny w zimie.

Należy to zrobić, aby pozostać istotne przez cały rok i pokazać, że dbasz o swojej klienteli. To buduje zaufanie, a zaufanie jest doskonałym sposobem, aby zapewnić dedykowany biznes.

Tworzy to również poczucie, że nie jesteś tylko kolejnym masowo produkującym maszyny pocztówki. Sezonowy dotyk daje swoje prawdziwe pocztówki nieruchomości element ludzki do nich i stawia Cię przed konkurencją na rynku.

8 - Lead Generation

To jest, gdzie można korzystać z pocztówek na swoją korzyść i śledzić tych, którzy są angażowanie się z nimi.

Możesz wykorzystać generowanie leadów na swoich pocztówkach poprzez dostarczenie wartościowej oferty z przodu lub z tyłu.

Na przykład, można zaoferować im bezpłatną konsultację lub 20% zniżki na swoje usługi, gdy tylko pójdą na swojej stronie internetowej i zapiszą się na listę e-mailową.

Możesz być tak kreatywny, jak chcesz z tym, i dlatego, że już się punkt kontaktu, przyszłe połączenia i / lub e-maile nie będzie tak natrętne, ponieważ są one wybierając opt in dla więcej informacji.

9 - Śledzenie

Śledzenie jest jedynym sposobem, abyś wiedział, czy Twoja kampania direct mail działa i jak dobrze działa. Istnieje wiele elementów, które mogą być testowane na pocztówkach, takich jak call-to-action, nagłówki i wiele innych.

Aby śledzić call-to-actions, upewnij się, że podałeś unikalny numer telefonu na swojej kartce pocztowej lub skorzystaj z narzędzi do śledzenia telefonu, takich jak CallRail, jeśli Twój budżet na to pozwala. Wszystkie adresy URL muszą być również oznaczone unikalnym identyfikatorem, który pozwala na segmentację ruchu i działań osób odwiedzających dany adres URL.

Twoja bezpośrednia kampania pocztowa nie przyniesie Ci żadnych korzyści, jeśli nie będziesz śledzić, jak dobrze sobie radzi. Posiadanie solidnego mechanizmu śledzenia jest świetną strategią, aby poprawić zwrot z inwestycji (ROI) i zrozumieć, co rezonuje z Twoją publicznością.

10 - Testowanie

Teraz, gdy masz już śledzone odpowiedzi, nadszedł czas, aby przetestować, która odpowiedź robi najlepiej. Dla każdego uruchomienia pocztówek robisz, spróbuj zrobić coś trochę innego, aby przetestować, które strategie mają tendencję do pracy lepiej.

Na przykład, możesz chcieć uruchomić partię z numerem 1-800, a inną partię z numerem lokalnym. Eksperci biznesowi z Grasshopper twierdzą, że numery lokalne działają lepiej, ponieważ mieszkańcy są dumni z poczucia wspólnoty, a działalność lokalna staje się preferowana w stosunku do działalności globalnej.3

Przetestuj to, zobacz, co działa najlepiej dla Twoich docelowych społeczności! Inne rzeczy, które będziesz chciał przetestować, to m.in:

    Obrazy - Wypróbuj różne sposoby prezentowania swoich zdjęć. Logotypy - Nagłówki wiadomości - Czy jeden nagłówek ma większą siłę przyciągania niż inny?

Nie stawiaj na tylko jeden projekt pocztówki lub na jeden konkretny rodzaj i rozmiar papieru. Starsza publiczność może polubić pocztówki o standardowych rozmiarach, podczas gdy młodsza publiczność może polubić pocztówki o bardziej unikalnych kształtach i rozmiarach.

Teraz masz wystarczająco dużo zasobów, aby rozpocząć kampanię marketingową pocztówek nieruchomości napędzane sukcesem. Głowa do GotPrint, aby rozpocząć swój projekt dzisiaj, lub wybrać z jednego z naszych wielu szablonów projektowych Nieruchomości mamy już na miejscu dla Ciebie. Robimy to tak proste, jak 1-2-3

1 - http://www.epsilon.com/news-and-events/press-releases/2012/consumer-survey-reveals-notable-difference-channel-preferences-m
2 - https://www.iwco.com/blog/2013/06/12/effective-direct-mail-techniques/
3 - http://grasshopper.com/resources/articles/why-use-local-numbers/

Share :

Może Cię zainteresować